lundi 7 décembre 2009

Runde nr. 2!

Da var jeg tilbake igjen og jeg vil med det også annonsere at vi er det første kullet som har gått hele runden! (- følte det måtte med.)
Dette er siste innspurt før jul og før Lucia-feiringen som skjer på fredag.
Vi øver hektisk annen hver dag og jeg tror jeg har mange i ryggen på meg når jeg sier at koret har blitt meget bra. Vi er så heldige å ha musikalske seconder i år, og har med det både flinke solister og bra pianospilling, i tillegg til de vanlige sangene.
Victoria i terminale har også satt i gang en ny folkedans, så det skal bli litt variasjon fra årene før.
Ellers er det et stup som heter jul som vi nærmer oss med stormfart. Vi i Premiere L er så heldige å ha en syk fransklærer, og med dette er det mye tid å tilbringe på å blant annet skrive blogginnlegg. Ingen skal likevel ta på oss at vi ikke jobber: Vi har Bac Blanc (tentamen) i fransk på selveste bursdagen min og det er en stor sorg, men jeg skal nok komme meg igjennom den smilende (som alltid) - og etter det begynner juleferien og da skal hele norskseksjonen hjem til gamlelandet for å feire god, tradisjonell og norsk jul, før vi igjen reiser ned - klare som aldri før.
Ja, det skal bli godt med jul!
Vel, jeg har ikke mer enn de varmeste juleønsker å tilføye!
- Isa

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire